27 March, 2012

Futbol Arısı İlk Konuyu Belirleyememe Sorunsalı

Futbol Arısı bloguma ilk konuyu belirleyememe sorunsalı yaşamaktayım. Düşünülenden de zor şey yazmak... Bir yazıya yorum yazmakta üstünüze yoktur belki ama yazıyı bir bütün haline getirmek ve onu okuyucuya sunmak zor sanattır. Evet ben yorumlanmış konulara yorum yazdım yıllarca ve asla bir blog sahibi olmayıda düşünmedim aslında. Fakat bugün belkide hiç düşünmediğim ancak beni mutlu edeceğini yeni fark ettiğim bir dürtü ile çıktım yola.

Bu işi layığı ile yapan bir çok yer var, blog olarak, ancak hergün farklı bir bakış açısı daha ekleniyor kendilerine ve bu gruba dahil olabilmek; futbol blogu olma hedefi ile yola çıkan yazar için, keyiflerin en güzeli olsa gerek...

İlk yazı kadar zor aslında devamını sağlamak, hergün yeni konu için dertlenmek, yazabilmek tekrar tekrar sabırla... Uzun süre geçtikten sonra motivasyonu düşürmemek ve dahası hergün ilkgün ki gibi motive olabilmek. Çatışmamak gündelik fikirlerle ve cesurca yazabilmek. Farklı bir pencereden bakabilmek futbola ve bu pencereden bakabilecekleri bir araya toplayabilmek... Zorlukları saymakla bitmez elbette ancak sonunda alınabileceğini düşündüğüm "keyif düzeyi" birincil itici gücümdür.

Birincil itici gücüm ile Futbol Arısı İlk Konuyu Belirleyememe Sorunsalına cevap aramak için klavye ile ellerimi birleştiriyorum...

Güzel konuları, güzel pencerelerden bakarak, güzel kelimelerle ifade etmek,... dileği ile...

1 comment:

Anonymous said...

hepsi olur yavaş yavaş hayırlı olsun...